Nova convocatória d’ajudes per a 2023

shutterstock_708967309_edit

Ens complau informar-vos sobre la nova convocatòria d’ajudes oferides per la Fundació D. Eduardo Calabuig-ICAV, que s’atorguen anualment amb l’objectiu de brindar suport als nostres col·legiats i col·legiades i a les seues famílies.

Els diferents tipus d’ajuda que es posen en marxa són els següents:

1. Ajudes per a la conciliació laboral i personal, que inclou ajudes per naixement, educatives, per a despeses de menjador i de custòdia, etc.

2. Ajudes per a situaciones de risc d’exclusió social, necessitat econòmica o de vulnerabilitat

3. Ajudes per a situacions de dependència, persones amb discapacitat i malaltia, amb ajudes per a despeses mèdiques, per a la compra d’ajudes tècniques, per a despeses de residència i ajudes per dependència, jubilació, viduïtat o orfandat.

4. Ajudes per a altres situacions de necessitat puntuals

Les ajudes són graciables i es podran sol·licitar durant el que queda d’any, amb excepció de les ajudes per jubilació, viduïtat o orfandat, que es podran sol·licitar fins al 3 de desembre, i les ajudes per naixement, que es podran sol·licitar durant els 12 mesos següents al naixement.

Podeu consultar les bases o sol·licitar les ajudes des de l’apartat “T’ajudem” d’aquest web.