AL COSTAT DELS QUE MÉS HO NECESSITEN

La Fundación D. Eduardo Calabuig-ICAV és una institució privada sense ànim de lucre de caràcter social nascuda en 2020, fruit de la fusió de la Fundación del abogado D. Eduardo Calabuig Martínez  i la Fundación del Ilustre Colegio de Abogados de Valencia (ICAV).

La misió de la Fundació D. Eduardo Calabuig-ICAV és l’assistència d’aquells col·legiats i col·legiades més necessitats per raó de malaltia, família nombrosa o desgràcies familiars, així com el foment d’estudis i modificacions sobre la previsió social dels professionals jurídics i la posada en comú de coneixements i experiències amb institucions anàlogues d’advocats o altres professions jurídiques.

La visió de la Fundació D. Eduardo Calabuig-ICAV és ser el vehicle a través del qual es gestione un Projecte de Responsabilitat Social Corporativa de l’Advocacia de València, sent una fundació al servei de tots els seus col·legiats i col·legiades i de la societat.

COL·LABORA

Ajudes per a col·legiats i col·legiades que hagen cessat en l’exercici per jubilació o incapacitat, o per als seus vidus, vídues, orfes o òrfenes.

¡FINALITZADA!

L’ajuda consisteix en un pagament periòdic durant un any renovable.

Aquells col·legiats, col·legiades o familiars que desitgen presentar la seua sol·licitud d’ajuda podran fer-ho en el formulari disponible en web.

El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta ajuda finalitzarà el pròxim 1 de desembre de 2021.

LES NOSTRES AJUDES

LA FUNDACIÓ
D. EDUARDO CALABUIG-ICAV
AL COSTAT DELS QUE MÉS HO NECESSITEN

Ja publicada la convocatòria d’ajudes ordinàries de l’exercici 2021.

Sol·licita-les ja

LA FUNDACIÓ EN XIFRES