AL COSTAT DELS QUE MÉS HO NECESSITEN

La Fundació D. Eduardo Calabuig-ICAV és una institució privada sense ànim de lucre de caràcter social nascuda en 2020, fruit de la fusió de la Fundación del abogado D. Eduardo Calabuig Martínez  i la Fundación del Ilustre Colegio de Abogados de Valencia (ICAV).

La misió de la Fundació D. Eduardo Calabuig-ICAV és l’assistència d’aquells col·legiats i col·legiades més necessitats per raó de malaltia, família nombrosa o desgràcies familiars, així com el foment d’estudis i modificacions sobre la previsió social dels professionals jurídics i la posada en comú de coneixements i experiències amb institucions anàlogues d’advocats o altres professions jurídiques.

La visió de la Fundació D. Eduardo Calabuig-ICAV és ser el vehicle a través del qual es gestione un Projecte de Responsabilitat Social Corporativa de l’Advocacia de València, sent una fundació al servei de tots els seus col·legiats i col·legiades i de la societat.

LES NOSTRES AJUDES

LA FUNDACIÓ